Thursday, January 31, 2013

31012013 - knitted Zara vest

Hi you,

Vanwege de harde wind, besloot ik om voor de topknot (zie hier en hier) te gaan. Ik heb er een bloedhekel aan als mijn haar gaat klitten en ik vervolgens een halfuur bezig ben om het te ontwarren. Nope, not my cup of tea. De knot is binnen twee minuten gezet. Snel en makkelijk. 
Wat kleding betreft koos ik voor een warm gehaakt vest, een off-white sweater, een grijze skinny jeans en grijze Converse. Heerlijk om met deze temparaturen de laarzen even in te ruilen voor gympjes. Een beetje afwisseling kan ik wel waarderen. De ketting maakt deze outfit voor mij wat speelser en de clutch zorgt voor wat edginess. 

Click below to see more photos
Vest: Zara / Sweater: Zara / Skinny jeans: Pieces / Studded clutch: Friis & Company / Sneakers: Converse / Black sunglasses: H&M
Follow me on Instagram (username: evafloor) / Twitter or LIKE my Facebook Page

0 comments:

Post a Comment