Tuesday, January 1, 2013

One Teaspoon damaged jumper ft. some polkadots

Hi you,


Vorige week vrijdag bracht ik samen met mijn lieve vriendinnen een bezoek aan de Wear For Love HQ (instagram: evafloor). Een volledig ingerichte ruimte in het altijd gezellige Breda. De ruimte hing vol mooie kledingstukken van merken als One Teaspoon, Stylestalker, NIKKIE by Nikkie Plessen en Toi et Moi. Ook killer heels van Fashionchick mochten niet ontbreken. Kortom, een waar shopparadijs! 
Ik ging uiteindelijk naar huis met een fijn gebreide trui van One Teaspoon met wijd uitlopende mouwen (zie hier). Om in te wonen. Verder koos ik voor een skinny jeans met polkadots, van Toi et Moi (zie hier). 
Ik maakte de look af met een lang en warm gilet, grijze enkellaarsjes en een klassieke hoed. Sieraden liet ik achterwege. 

Click below to see more photos
Damaged jumper: one teaspoon (available here) / Anklebiter pants: Toi et Moi (available here) / Ankle boots: Zara / Hat: Bijenkorf Enschede 
Follow me on Instagram (username: evafloor) / Twitter or LIKE my Facebook Page

0 comments:

Post a Comment