Friday, January 18, 2013

Fire and flame cowboy bag - Red leather Zara purse

Hi you, 

Maandenlang had ik een enorme crush op één van de opvallende ontwerpen van Zara. Het was onhoudbaar. Serieus. Het klinkt belachelijk, verliefd op een leren tas, maar deze kreeg ik echt niet uit mijn koppie nadat ik 'm op de webshop zag staan. 
Na lang twijfelen besloot ik de eyecatcher niet te bestellen, ik vond hem te prijzig. Tja, een geldboom ontbreekt. Spijt, als haren op mijn hoofd toen de tas zo'n anderhalve maand geleden niet meer online te verkijgen was. En ook niet meer in de winkels.
Deze week begaf ik mij in de Zara in Amsterdam. Opzoek naar de tas. Geen spoor te bekennen. Niets, noppes, nada. Totdat ik richting de kassa liep, met andere items in mijn hand. Daar stond 'ie. Uit het niets. BAM. De tas van mijn dromen. Blijkbaar voor mij bestemd. Ik sta in vuur en vlam
Ph. Eva Floor / Red leather purse (fire and flame): Zara 
Follow me on Instagram (username: evafloor) / Twitter or LIKE my Facebook Page

0 comments:

Post a Comment