Wednesday, January 23, 2013

Chloé gold-plated rings

Hi you,

Sinds ik mij kan herinneren heb ik een enorm zwak voor accessoires. Bandana's, hoeden, tassen, riemen en ringen, ik laat mij keer op keer verleiden. Overbodige luxe, zo mag je het noemen. Je hebt het niet nodig, maar eigenlijk.....stiekem....ook weer wel. 
Mijn nieuwste aanwinsten zijn deze ringen van Chloé, afgewerkt met een laagje goud. 
De bredere ring, voorzien van een designer-stamp aan de voorkant, is simpel en tegelijkertijd chic. De smalle variant is wat speelser door de verschillende bedeltjes. Ideaal om met elkaar of met andere ringen te combineren. Welkom Chloé!

Click below to see more photos
Ph. Eva Floor / Gold plated rings: Chloé
Follow me on Instagram (username: evafloor) / Twitter or LIKE my Facebook Page


0 comments:

Post a Comment