Sunday, January 27, 2013

Ice cold baby - Leather Zara jacket with studs

Hi you,

De afgelopen dagen was ik niet echt origineel wat betreft de onderkant van mijn outfits. Op de automatische piloot koos ik voor een fake leren legging (en maillot) en leren schoenen met daarin dikke sokken. Soms heb je van die dagen. 
Wat betreft het bovenste gedeelte, combineerde ik er op los. Ik koos voor de pluizende coltrui met daaroverheen een leren jack met studs. Mijn nieuwste favoriet. By far. Whoop whoop. 
De buideltas kocht ik onlangs in de sale. Ik was direct weg van het model, het materiaal, de print en de goudkleurige studs. Verder hield ik mijn hoofd lekker warm met een off-white beanie van de H&M. 
De komende tijd zullen we het (waarschijnlijk) zonder een wit landschap moeten doen. Helaas, de sneeuw is vandaag als sneeuw voor de zon verdwenen. Letterlijk. 

Click below to see more photos
Leather jacket with studs, fake leather pants, leather biker boots, studded purse: Zara / Off-white turtleneck and beanie: H&M / Sunglasses: Ray-Ban / Tiny rings: Chloé
Follow me on Instagram (username: evafloor) / Twitter or LIKE my Facebook Page 

0 comments:

Post a Comment