Friday, February 1, 2013

Looking back: January detail shots

Hi you,

De eerste maand van het nieuwe jaar is officeel voorbij. De oliebollen, appelflappen en zelfgebakken pisang goreng (gebakken banaan) heb ik 'r inmiddels afgewandeld. Yep, gewandeld. Niet gesport. Mijn goede voornemen om in het nieuwe jaar weer fanatiek te sporten is wederom in het honderd gelopen. Verder was januari een maand van de sale aankopen (zie hier en hier). Ik kon naar hartenlust shoppen opzoek naar mooie items die normaal gesproken boven mijn budget liggen. 
Februari wordt een maand van vernieuwingen als het gaat om mijn blog. Wegens de groeiende bezoekersaantallen, heb ik besloten om samen met Britt van Noord voor een compleet nieuwe lay-out te zorgen. Een lay-out die professioneel en lekker kleurrijk is en waarbij de foto's nog beter tot z'n recht komen. Ik kan dan ook niet wachten om de nieuwe lay-out aan jullie te laten zien... Binnenkort online! 

Click below to see more photos 

Follow me on Instagram (username: evafloor)

0 comments:

Post a Comment