Friday, January 11, 2013

Karma of Charme

Hi you,

Met dit weer laat ik de wollen truien en dikke vesten graag voor wat ze zijn. Ik koos voor een andere manier om mij warm te kleden. Onder mijn spijkerblouse draag ik een zwart shirt (ssssttt) en over mijn spijkerblouse draag ik een gilet van bont (zie ook hier). Een dikke jas, een wollen trui of een dik vest is dan echt overbodig. 
De broek, met luipaardprint, is mede dankzij de zachte stof mijn lieveling. Ik kan 'r in wonen. Werkelijk waar. Wat een top broek. Een zwarte versie is nu trouwens in de uitverkoop bij Zara. Hhmm... 
Mijn voeten worden warm gehouden door grijsblauwe Karma of Charme laarzen. De authentieke laars wordt door een Italiaanse familie gemaakt. Wat een vakmanschap! 

Click below to see more photos
Blouse: Zara / Leopard pants: Zara / Leather boots (bohemian): Karma of Charme / Hat: Zara 
Follow me on Instagram (username: evafloor) / Twitter or LIKE my Facebook Page

0 comments:

Post a Comment