Wednesday, January 16, 2013

Pure cold - H&M turtleneck and studded Zara hat

Hi you,

Deze week konden jullie al lezen dat ik, heel stiekem, bezig ben met een compleet nieuwe layout voor mijn blog. Tijd om de boel compleet om te gooien, lekker rigoureus. Ik hou 'r van. Zodra de nieuwe layout online staat, zal ik het van de daken schreeuwen. For sure. 
Hoewel er nu een heerlijk pak sneeuw ligt, was er twee dagen geleden geen "wit" vuiltje aan de lucht. Geen regen, geen sneeuw. Niets. Alles was koek en ei.  
Het is ook nog steeds koek en ei tussen mijn tas en mij. Nog altijd ben ik dol op het model, de kleur en de studs. Voor mij is 'ie perfect. De tas hangt zo'n 24/7 om mijn schouders. Hello new buddy! 

Click below to see more photos 
Off-white turtleneck: H&M / Legging: Zara / Green rainboots: Hunter / Red studded purse: Zara / Hat: Zara / Tiny rings: Reminiscence
Follow me on Instagram (username: evafloor) / Twitter or LIKE my Facebook Page

0 comments:

Post a Comment