Monday, January 7, 2013

Unexpected twist - Marc Cain coat

Hi you,

Nooit gedacht dat ik de wollen (warm!!) Marc Cain jas (zie hier en hier) zou combineren met mijn doorschijnende, wijde broek van Zara. Geen haar op mijn hoofd die daar aan dacht. Het was dan ook puur toeval dat ik beide items, de jas en de broek, tijdens het aankleden tegelijk aanhad. Onder de broek draag ik trouwens een foeilelijke huidkleurige panty. De zalmkleurige bangles zijn wat mij betreft de perfecte accessoires om het plaatje compleet te maken. 
Deze combinatie van chique en nonchalant bracht mij de dag door. Fijne avond!! 

Click below to see more photos
Silk top: Karen Millen / Coat: Marc Cain / Sheer snakeprint pants: Zara / Bangles: H&M
Follow me on Instagram (username: evafloor) / Twitter or LIKE my Facebook Page

0 comments:

Post a Comment