Sunday, January 13, 2013

I'm stud on you - studded leopard heels

Hi you,

Whoop whoop, nog steeds geen sneakers voor mij. Afgelopen week ben ik gezwicht voor dit opvallende exemplaar met edgy twist. En panterprint, om over de goudkleurige studs nog maar te zwijgen. Och wat zal dit paar mooi staan onder een baggy short of schattig zomerjurkje. Ik zie het al helemaal voor me. Zwijmel zwijmel. 
Dit nieuwe paar heeft ervoor gezorgd dat mijn sale wishlist aardig klein geworden is. Bijna al mijn materiĆ«le wensen heb ik door kunnen strepen. Bijna... Trouwens, Britt van Noord werkt stiekem keihard aan een compleet nieuwe blog layout voor My Brown Eyed Look. Spannend! 
Ph. Eva Floor / Studded leopard heels: Zara 
Follow me on Instagram (username: evafloor) / Twitter or LIKE my Facebook Page

0 comments:

Post a Comment