Tuesday, January 22, 2013

Brrrrrr - Studded Zara gloves

Hi you, 

Hoewel ik mij ieder jaar verheug op de winter (lekker knus) en nog meer op de sneeuw, zie ik er telkens weer tegenop om als ingepakte sumoworstelaar de kou te trotseren. Kriebelende truien en oversized jassen. Jakkes. Doe mij maar mooie hakken en een schattig jurkje. Helaas, back to reality. De winter. 
Ik koos voor een ietwat loszittende fake leren legging met daaronder een maillot. Verder was het de beurt aan een zijden blouse, een wollen jas, leren handschoenen met studs en biker boots (zie ook hier). De tas vol munten en studs heb ik twee jaar geleden gekocht op de hippiemarkt op Ibiza. Zo nu en dan tover ik 'm weer tevoorschijn! 

Click below to see more photos
Clothes, boots and gloves: Zara / Coin: Fendi (ID) / Necklace: Hultquist / Hat: de Bijenkorf / Leather (Ibiza) purse with coins and studs: Ibiza hippy market 
Follow me on Instagram (username: evafloor) / Twitter or LIKE my Facebook Page

0 comments:

Post a Comment