Thursday, February 16, 2012

Wear For Love (WFL): Belle Noel by Kim Kardashian

Hi you, 

Kim Kardashian. Oftewel, Kimberly Noel Kardashian. Velen zullen haar kennen van de realityshow Keeping up with the Kardashians of haar 72 dagen durende huwelijk (such a bummer). Met volle overtuiging zeg ik dat ik geen fan ben van deze bekende dame. Toch kan ik haar sieradenlijn "Belle Noel" wel waarderen. De meeste sieraden stralen voor mij luxe uit. Ideaal om een eenvoudige outfit net dat beetje extra's te geven. Een beetje meer glamour. Ja, ik hou er wel van. Een ander groot pluspunt van Belle Noel, is dat het overgrote deel van haar sieraden verguld is met 14 karaats goud. Als je dit afzet tegen de prijs die je voor de sieraden moet betalen, vind ik dat niet meer dan redelijk. Je koopt kwaliteit en uitstraling. Ook de webshop Wear For Love is dit opgevallen. De webshop biedt een ruim assortiment aan deze bling bling. Sommige eyecatchers zijn zelfs nog verkrijgbaar in de SALE. Speciaal voor jullie heb ik een aantal van mijn favoriete Belle Noel items op een rijtje gezet. Mocht je nieuwsgierig zijn geworden? Kijk dan snel op Wear For Love voor nog meer prachtige juweeltjes! Oh, en vergeet vooral niet te kijken naar de gave hair chain van Belle Noel. Natuurlijk ook verkrijgbaar bij WFL!
Belle Noel by Kim Kardashian - available at www.wearforlove.nl
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment