Wednesday, February 29, 2012

Wear For Love: basic leather clutch from Treasures

Hi you, 

De laatste tijd houd ik mijn ogen wagenwijd open in de hoop een mooie clutch tegen te komen. Vorige maand liep ik mijn droom clutch al tegen het lijf. Een heftige eyecatcher vol studs. Deze week viel mijn oog op een vrij basic model van TreasuresHandgemaakt en van leer. De kort gevlochten hengsels zorgen voor een speels effect. Ze vallen mooi over de hand heen. 
Deze clutch is verkrijgbaar bij Wear For Love (klik hier). 
Qua sieraden heb ik gekozen voor wat opvallende bling bling, een hagedis (19,90) en een doodskopje (14,90). Ik kon mijn flaporen niet geloven, jeetje wat een goede, betaalbare prijzen. Ode aan The Fashion Farm
Alle accessoires, zowel de clutch als de sieraden, matchen goed met mijn good old taillerok van slangenprint. Ooit gescoord bij de Zara. Where else? 
Clutch: Treasures, available at Wear For Love (www.wearforlove.nl) / Jewelry: The Fashion Farm / Skirt: Zara / Leather jacket: Zara
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment