Tuesday, February 21, 2012

Is it the golden girl? - Golden Sendra boots

Hi you, 

Omdat ik de sneeuw zo prachtig vind, heb ik nog een laatste (aller, allerlaatste) outfit in winter wonderland voor jullie in petto. Voor een gezellig avondje uit koos ik voor mijn all time favorite dress van de Zara. Dit keer niet gecombineerd met stiletto's. Nee, de killer heels heb ik verruild voor stevige stappers. Gouden cowboy boots, welteverstaan. Net wat stoerder. Net een beetje anders. Over de jurk draag ik een vrij basic shirt, lekker comfy. De zachte kleuren vullen elkaar goed aan. 


Click below to see more

Clothes: Zara / Boots: Sendra / Sunglasses: golden Ray-Ban limited edition / Bracelets: Soho Hearts & Karen Millen / Ring: Soho Hearts
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment