Tuesday, February 7, 2012

A dress can't be long enough

Hi you, 

Normaal gesproken draag ik mijn maxi jurken alleen in de zomer. Maar waarom eigenlijk? Het is toch zonde om een kledingstuk de rest van het seizoen niet te dragen? Daarom besloot ik gisteren mijn lange, doorzichtige jurk tevoorschijn te halen. De jurk kan op talloze manieren worden gecombineerd. Ik vermaak me wel. Geen probleem. 
Deze keer koos ik voor een fluoriserende oranje top in combinatie met mijn leren jasje.  Een bandana en een zonnebril om het af te maken. De kleurencombinatie nude, oranje, rood en zwart vond ik erg verrassend. Ja, het werkte voor mij. Dit is het resultaat! 


Click below to see more 
P.s. doe jij al mee aan de fantastische winactie van Bibi Bijoux (zie hieronder) ter waarde van 179,00 euro? Klik hier!


Dress: Zara / Blouse: H&M / Leather jacket: Zara / Gloves: Zara / Necklace: Fendi - Ettika / Sunglasses: Ray-Ban 
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment