Saturday, February 4, 2012

Nature has no mercy at all - Ash Trash boots

Hi you, 

Wat mij betreft mag de winter nu wel weer vertrekken. Ik ben namelijk niet van de wollen truien, dikke wanten en gebreide shawls. Toch kan ik sneeuw wel waarderen. Al is het maar voor de prachtige plaatjes.
Om mijn voetjes goed warm te houden koos ik voor mijn Ash boots vol studs. Ik zou ze voor geen goud willen missen. Stoer met uitstraling. Verder draag ik een simpele poncho, warme trui (niet te warm) en nep leren legging. Ten slotte koos ik voor een hoed en shawl met skulls. Yes, ik heb de sneeuw overleefd! 
Trouwens, er komt binnenkort een prachtige Give Away aan van Bibi Bijoux ter waarde van 179,--. Dus stay tuned en doe mee!


Click below to see more
 
Poncho: unknown / Sweater: Zara / Trousers: Zara / Boots: Ash / Hat: Bijenkorf / Clutch: Friis & Company / Nailpolish: HEMA
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment