Monday, February 27, 2012

Colourful arm candy from Chelsea Jewelz and discount

Hi you,

Dagelijks snuffel ik het World Wide Web af, opzoek naar webshops met mooie sieraden. Ik hou ervan. Een arm vol armbanden. Onlangs kwam ik terecht bij Chelsea Jewelz (klik hier). Een webshop vol handgemaakte pracht en praal. De sieraden worden in kleine oplagen gemaakt, zo blijft het uniek. Chelsea Jewelz maakt vooral gebruik van natuurlijke materialen, denk aan suede, leer en halfedelstenen. Daarnaast zijn de prijzen ontzettend betaalbaar, ideaal als je een ander (of jezelf) wilt verwennen met wat moois. En trouwens, verzendkosten kent Chelsea Jewelz niet. Nee, je betaalt dus alleen voor datgene wat je koopt. Ik heb mijn ogen gelijk goed de kost gegeven en heb direct een aantal kleurrijke exemplaren besteld. Binnen twee werkdagen ontving ik de beauties als cadeautjes verpakt. Stiekem, voelde ik mij een heel klein beetje jarig. 
Word je ook blij van deze armbandjes, wat houdt je dan tegen om je ook even jarig te voelen? Speciaal voor jou een kortingscode van 10%. Voer de code "mybrowneyedlook" in bij je bestelling en je krijgt 10% korting op de gehele collectie. 
Bracelets: Chelsea Jewelz // www.chelseajewelz.com
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment