Monday, February 13, 2012

Pink in the snow - Zara feather gilet and Philosophy overknees

Hi you, 


Afgelopen weekend hebben mijn schoonfamilie en ik Duitsland onveilig gemaakt. We hebben geskied. Ik voor de eerste keer. Een echte uitdaging. Een pittige uitdaging. Na zo'n honderd en één keer op mijn billen te zijn gevallen, was ik bont en blauw. De maat was vol. Ik moest op skiles. Ja, je leest het goed. Skiles. En dat samen met vierjarigen die mij dubbel en dwars voorbij skieden. Respect. Eind goed al goed, ik heb het zo'n beetje onder de knie. Ik kan me in ieder geval redden, zonder andere mensen omver te skieen. Altijd fijn. Ik heb helaas weinig foto's gemaakt. Dus eigenlijk is dit stukje tekst zo irrelevant als maar kan, voor mijn outfit hieronder. Forgive me. 
Wat betreft deze outfit heb ik gekozen voor licht roze met zwart. Het veren giletje en de overknees kwamen goed van pas. En voor de duidelijkheid. Dit droeg ik dus niet tijdens het skiën. 


Click below to see more
 Leather Jacket, Feather gilet, Short, Leather gloves, Leather shopper: Zara / Overknees: Philosophy / Sunglasses: H&M / Necklace: H&M
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment