Saturday, February 18, 2012

It's raining prints and colors

Hi you, 

De sneeuw is alweer verdwenen, maar deze outfit wilde ik jullie toch laten zien. Ik heb mijn neon top gecombineerd met een handgemaakte, kleurrijke taillerok. De taillerok sluit goed aan, de rok zit als gegoten. Het is er eentje uit de oude doos, maar dat maakt hem zeker niet minder mooi. Mijn favoriete riem maakt het geheel nog kleurrijker, evenals mijn poncho. Onder de poncho draag ik een zwart jasje, op de foto niet te zien. De ketting zagen jullie gisteren al voorbij komen, agggg ik ben er zo blij mee. 
Voor nu, alvast een fijne zondag gewenst!


Click below to see more
Skirt: bought at Lales / Top: H&M / Poncho: H&M / Necklace: Bijou Brigitte / Belt: Zara / Sunglasses: H&M / Ring: H&M / Wedges: Zara 




0 comments:

Post a Comment