Wednesday, February 15, 2012

Three of a kind: my favorite boots

Hi you,

Schoenen heb je nooit genoeg. Althans, dat wordt weleens gezegd. En hoewel ik het roerend eens ben met deze opmerking (I love shoes), betrap ik mezelf er regelmatig op dat ik bijna altijd dezelfde schoenen draag. Mocht je dit herkennen, stel jezelf dan (net als ik) vooral de vraag waarom je in godsnaam zoveel schoenen hebt..en nog steeds nodig denkt te hebben..!
Favoriete laarzen van dit moment zijn van Zara, Ash en Philosophy. De Ash boots zijn net pantoffels. Heerlijk. Ik kan er dagen op lopen. De grijze enkellaarsjes zijn leuk voor een middag (ze zitten overigens voortreffelijk voor 12 centimeter hak) en de Philosophy overknees zijn geschikt om een dag op rond te paraderen. Een hele week gaat lastig worden, daar is de sleehak net iets te hoog voor.
Zara, Ash Boots, Philosophy overknees
Follow me on Twitter, Bloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment