Thursday, February 9, 2012

Wear For Love (WFL): another One Teaspoon short

Hi you, 

Het is officieel. Ik mag het eindelijk bekend maken (alleen mijn Facebook & Twitter vriendjes wisten het al). Vanaf nu ben ik vaste blogger voor de Nederlandse webshop Wear For Love (yeahh). Een webshop met unieke merken. Een mix van vrouwelijk en stoer. Helemaal mij. En ik denk ook helemaal jou. De komende tijd zal ik jullie op de hoogte houden van hun collectie. Ik heb mijn eerste Wear For Love aanwinst in ieder geval al binnen. Een stoere, donkerblauwe short. De achterkant is iets donkerder dan de voorkant. Merk...One Teaspoon. Hoe kan het ook anders? Ah, ik ben in de wolken. Ben je benieuwd naar de collectie van Wear For Love? Wat houdt je tegen? Klik hier!
P.s. doe jij al mee aan de fantastische winactie van Bibi Bijoux (zie hieronder) ter waarde van 179,00 euro? Klik hier!
Short: One Teaspoon thanks to Wear For Love // www.wearforlove.nl
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment