Wednesday, September 5, 2012

Popping background colors - MbyM blouse and studded boots

Hi you, 

Als je het mij vraagt is het nog lang geen tijd om de shorts in te wisselen voor de lange broek. De lange broek kan de hele herfst, winter en halve lente nog gedragen worden. Nee, ik ga voor de blote benen look. Voor de zoveelste keer trok ik mijn leren korte broekje aan. Dit keer in combinatie met een licht transparante blouse van Mbym met een leren kraagje. De blouse zag ik staan op de webshop van Wear For Love (shop hier) en viel meteen goed in de smaak, mede dankzij de mix van materialen. Een ander leuk detail, de achterkant van de blouse heeft een subtiele opening in de rug. Verder koos ik voor een zwart gilet en de altijd stoere Ash boots. En last but not least sieraden! Ik houd 'r van. 

Click below to see more
Leather short: Episode / Fake leather gilet: H&M / Ideally Intense Blouse: Mbym, available at Wear For Love (shop here) / Studded boots: Ash / Silver bracelet: Secrets of Asia / Skull and spike bracelets: Seven45 (www.seven45.nl)
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment