Sunday, September 9, 2012

Girlish meets boyish - Zara tulle dress and studded biker boots

Hi you, 

De eerste keer dat ik deze roze tule jurk droeg, koos ik ervoor om hem nog zoeter te maken (zie hier) dan dat hij op zichzelf al is. Ik combineerde de jurk met roze hakken en een roze ring. 
Ditmaal heb ik de jurk gecombineerd met mijn all time favorite clutch met studs en een paar stevige stappers: de biker boots. Als het wat kouder is, zal een leren jack zeker niet misstaan. Je kunt met dit schattige tule jurkje dus zowel op vrouwelijke als stoere tour gaan en je kunt hem in de zomer en in de winter dragen. 

Click below to see more
Pink tulle dress: Zara / Studded biker boots: Ash (trash) / Clutch: Friis & Company / Ring: Seven45, www.seven45.nl
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook

0 comments:

Post a Comment