Sunday, September 16, 2012

Classy meets Bohemian - Zara fringe jacket and sequin skirt

Hi you,

Wat een heerlijk weer was het afgelopen weekend. Het zonnetje scheen en er stond nauwelijks wind. De keuze was snel gemaakt: blote benen. Nu kan het tenminste nog. 
Ik combineerde het goudkleurige pailletten rokje, dat ik voor het eerst op Kreta droeg (zie hier), met een suede jas van de Zara. Niet te warm, niet te koud. Qua accessoires heb ik het rustig gehouden. Geen ringen, geen armbanden. Er was alleen plaats vrij voor de franje riem. I can't get enough of it..

Click below to see more photos 

Psssst, er komt een nieuwe giveaway aan #sneaker #PRO! Benieuwd? Houd dan mijn nieuwe Facebook pagina in de gaten. Klik hier en LIKE!
Sequin skirt: Zara / Suède fringe jacket: Zara / Grey top: H&M Trend / Suede fringe belt: Vintage store / Shiny peeptoes: Zara / Sunglasses: H&M 
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook

0 comments:

Post a Comment