Friday, September 14, 2012

Juicy Java Army Jumpsuit

Hi you, 

Een comfortabele jumpsuit is niet meer weg te denken uit mijn kast. Eerder showde ik jullie mijn witte, Zara versie (zie hier). Deze keer draag ik een legerkleurige jumpsuit van Mbym die ik bij Wear For Love zag staan. De jumpsuit heeft driekwart mouwtjes en een mooie ronde hals. Tegenwoordig heb ik de v-hals namelijk ingeruild voor een ronde variant. Het fijne aan de jumpsuit (bestel hier) is dat je die in de taille aan kan snoeren. Ik heb trouwens wel een maatje kleiner genomen dan normaal, aangezien die wat ruimer valt. 
Voor deze keer heb ik de jumpsuit gecombineerd met mijn suede franje riem en huidskleurige pumps. In de herfst verruil ik die hoogstwaarschijnlijk voor gympjes.
Click below to see more photos
Juicy Java Jumpsuit: Mbym, available at Wear For Love (www.wearforlove.nl) / Nude heels: Zara / Silver bracelets with stones: Secrets of Asia / Belt: vintage store / Sunglasses: H&M 
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook

0 comments:

Post a Comment