Friday, September 21, 2012

I'm Billy de Kid and Lucky Luke - Zara fringe jacket and Sendra boots

Hi you, 

Deze zomer kocht ik bij een vintage winkel in Amsterdam een Levi's broekje die wat hoger in de taille zit, beter bij de benen aansluit en iets langer is dan mijn oude vertrouwde One Teaspoon short (zie hier). Op de short draag ik een zwart T-shirt en een suède franje jasje. Beide van de Zara. Het jasje was een gouden aankoop, zowel aangenaam voor de herfst als de lente. Ten slotte koos ik voor opvallende cowboy laarzen van het merk Sendra. De laarzen trek ik een enkele keer uit de kast, met name wanneer ik in mijn Billy de Kid of Lucky Luke fase zit. 


Click below to see more 
Short: Levi's, vintage / Suede fringe jacket: Zara / Black shirt: Zara / Cowboy boots: Sendra / Sunglasses: H&M  / Necklace: Fendi (ID) / Belt: vintage
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook

0 comments:

Post a Comment