Friday, September 7, 2012

Double Face Zara Filet

Hi you, 

Hoewel het normaal gesproken een eeuwige zoektocht is naar een geschikte winterjas, bleek het deze keer al snel beslist. Ik koos voor een warme parka, met een schapenwollen capuchonkraag van Mbym, die ik op de webshop van Wear For Love zag staan. Ik was dus gauw voorzien. Hoog tijd om te kijken naar een gilet die in de winter genoeg warmte biedt als ik hem over een dikke (geen wollen) trui draag. Ik vind het namelijk verschrikkelijk om èn een dikke trui aan te hebben èn een dikke jas. Bij die gedachte alleen al krijg ik het benauwd. 
Bij de TRF-afdeling van de Zara vond ik dit zandkleurige gilet met een zacht vachtje aan de binnen- en deels aan de buitenkant. 
Double Face Filet: Zara 
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment