Tuesday, September 25, 2012

mbyM loveliness - Hello autumn

Hi you,

Bijna volledig gehuld in mbyM voelde ik mij als een vis in het water. De ultra comfortabele broek met een classy uitstraling is een topper. De broek kan zowel baggy als in de taille gedragen worden (zie hier). In dit geval koos ik voor baggy. Door het soepele materiaal valt de broek als gegoten. Je kunt erin wonen. Hetzelfde geldt voor het aubergine kleurige ruimvallende vest. Wat een fijne combinatie. 
Om het geheel wat meer pit te geven koos ik voor twee statement items: knalroze hakken en de gekleurde boho ketting. 

Click below to see more photos
Casana collect trousers and Ferrari Freeman Cardigan: mbyM, available at Wear For Love (www.wearforlove.nl) / Pink pumps: Zara / Boho necklace: Zara / Sunglasses: H&M  
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook

0 comments:

Post a Comment