Sunday, September 23, 2012

New PRO style, New PRO stores

Hi you, 

PRO. Wie kent die sneaker keten niet? In samenwerking met creatieve genies zijn 11 PRO stores stuk voor stuk omgetoverd tot unieke meesterwerkenEen goede reden dus om alle vernieuwde stores te bezoeken, zeker nu met de PRO Citytour stempelkaart. 
Want: hoe meer PRO winkels je bezoekt, hoe meer korting je ontvangt. En daar houden we toch zo van, die heerlijke korting
Bezoek twee PRO stores in verschillende steden, bijvoorbeeld Amsterdam en Eindhoven, en ontvang 5% korting. Elke winkel die je extra checkt, is goed voor 5% extra korting. Je korting kan oplopen tot wel 20%. Zie jij het al je voor? Je schoenen collectie uitbreiden met Vans, Converse, New Balance, Diesel of Nikes? Vraag bij de kassa wel om de PRO Citytour stempelkaart en ontvang meteen je eerste stempel. Vernieuwde stores vind je onder andere in: Breda, Leiden, Maastricht, Utrecht en Rotterdam. 

Zelf bracht ik een tijdje terug een bezoek aan de vernieuwde store in Amsterdam, Kalverstraat 43. Ik was aangenaam verrast door de combinatie van kunst en sneakers.  Natuurlijk verliet ik de winkel niet zonder mooie sneakers voor mezelf.... EN voor jullie! Met dank aan PRO en MOOI PR mag ik namelijk een paar gave, zwarte sneakers met studs weggeven. Al enig idee welke dat zijn? 
Houd My Brown Eyed Look dus goed in de gaten en doe mee aan de nieuwe GIVEAWAY

Click below to see more pictures 

For more information visit the PRO website here
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook




0 comments:

Post a Comment