Tuesday, September 18, 2012

Orange on top - Zara fantasy blazer

Hi you,


Er zijn 101 combinaties mogelijk met de leren short als basis item. Meer misschien wel. Vandaag koos ik ervoor om zwart, wit en oranje als hoofkleuren te gebruiken. De oranje fantasy blazer is nog altijd een van mijn favorieten, mede dankzij de heerlijke zebra print aan de binnenkant. Ik heb gewoon een zwak voor dierenprints. Daaronder draag ik het "horen, zien en zwijgen" skull shirt van de zara. Misschien niet een voor de hand liggende keuze, maar dat vind ik juist interessant. Om de look compleet te maken trok ik de Ash boots aan. Voor mij een fijne outfit om de stad mee in te gaan. 

Click below to see more photos 
Leather shorts: Episode / Orange fantasy blazer: Zara / Skull shirt: Zara / Biker (studded) boots: Ash / Sunglasses: H&M / Bracelets: Secrets of Asia, Hultquist, Seven45 (www.seven45.nl)
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook


0 comments:

Post a Comment