Monday, October 15, 2012

Tulle Party - Zara tulle dress

Hi you, 

Ik heb totaal geen goed excuus om met dit weer als zuurstokje naar buiten te gaan. Gewoon geen. Nul komma nul. Een jeans in combinatie met deze sweater was hoogstwaarschijnlijk gepaster geweest. Toch had ik zin in een beetje gekkigheid voor een avondje in de stad. Ik was compleet klaar met mijn "nieuwste jeans" verslaving. 
Het resultaat? Mijn zoete tule jurkje (zie ook hier) in combinatie met lichtroze overknees en een off-white sweater van Zara. Uiteraard mag de nodige blingbling van OOAKjewelz niet ontbreken. Dat maakt mijn eigen feestje toch wel compleet dit keer. 

Click below to see more

Tulle dress: Zara / Sweater: Zara / Necklace: OOAKjewelz (visit here) / Overknee boots: Philosophy 
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook

0 comments:

Post a Comment