Monday, October 22, 2012

New in: boho Antik Batik Clutch

Hi you, 

Soms zijn er van die momenten waarop je denkt "dit is 'm, dit is 'm helemaal". Zo'n moment had ik toen ik tijdens een online shopping spree op Zalando.nl mijn oog op deze handgemaakte boho clutch van Antik Batik liet vallen (zie hier) Een kleurrijk merk dat mijn hartje al eerder sneller liet kloppen. De katoenen "enveloppe" clutch heeft een magneetsluiting en heeft aan de binnenkant een telefoonzakje. Ideaal om zowel je telefoon als lipgloss in op te bergen. De clutch geeft mij een heerlijk Ibiza gevoel. Een maxi rok, crop top en arm cuff ontbreken nog om het plaatje compleet te maken. Ik kan dan ook niet wachten om deze dream catch de intens blauwe stranden, meest yummie cocktails, de beste feestjes en natuurlijk een beeldschone omgeving te laten zien. Thanks Zalando!
Boho clutch: Antik Batik, available here
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook

0 comments:

Post a Comment