Tuesday, October 9, 2012

Another direction - Skinny jeans babe..

Hi you,

Het komt zelden voor dat ik vol verwachting afstap op een spijkerbroek. Een jeans is gewoon niet helemaal "mijn ding". Toch kocht ik afgelopen zaterdag deze simpele, toch stoere zwartgrijze skinny jeans. De kleur en het model trokken meteen mijn aandacht. Nog enthousiaster werd ik toen ik voelde hoeveel stretch er in de broek zat. Heerlijk bewegen, zonder daarin belemmerd te worden. Fijn, fijn, fijn. Echt een aanrader! 
Ik besloot de broek te combineren met een grijs linnen shirt, een leren jack en een paar enkellaarsjes met goede hak. Oooeeee, ik ben helemaal blij met mijn nieuwe aanwinst! 

Click below to see more photos
 Leather jacket, linen shirt, grey skinny jeans, ankle boots: Zara / Clutch: Friis & Company / Sunnies: H&M 
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook
 
 

0 comments:

Post a Comment