Saturday, October 20, 2012

Fabrics - Karen millen lace and Zara feather gilet

Hi you, 

Gisteren was het zo'n dag. Zo'n dag waarop alles mocht. En kon. 
Met dank aan het weer kon ik namelijk fijn mouwloos en laarsloos (dit woord staat overigens niet in de Van Dale) door het leven. Geen kriebelende truien, maar verfijnde materialen. Een mix van veren en kant. Ik ben 'r dol op. Ik voelde mij dan ook helemaal in mijn nopjes met deze misschien niet zo dagelijkse outfit. Een beetje van dit en een beetje van dat. Een beetje van Zara, een beetje van Karen MillenToch was één ding zeker. De kleur van de dag. Lichtroze....

Click below to see more photos 
 Sheer snakeprint trousers: Zara / Lace top: Karen Millen / Feather gilet: Zara / Spike ring: Seven45, (www.seven45.nl) / Sunglasses: H&M 
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook

0 comments:

Post a Comment