Saturday, October 6, 2012

Hello new booties - Studded boots

Hi you, 

Al een aantal weken heb ik een enorme crush op de stoere leren enkellaars met goudkleurige studs en gespen. Mijn enige twijfelpunt was, dat ik al een paar stoere stappers (met studs) bezit (zie hier). Een tweede paar zou overbodig zijn. Toch besloot ik afgelopen week dat deze booties, van de Zara, een goede aanvulling zouden zijn. De hak, het leer, de studs en de hoogte. Alles is voor mij perfect. 
Mocht je ook belangstelling hebben voor dit laarsje, ik heb ze een maat kleiner genomen dan mijn gebruikelijke maat. Hij valt niet true to size. 
Anyway, meet my new boooooooooties

Click below to see more photos

Pssst, doe jij al mee met de giveaway t.w.v. 100,00? Win stoere, leren sneakers met studs. Klik hier! #Sneakers #PRO
 Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook

0 comments:

Post a Comment