Sunday, October 14, 2012

Meet OOAKjewelz - Unique necklace

Hi you, 

Uniek, handgemaakt en bijzonder, dat zijn de sieraden van OOAKjewelz. Een opkomend Nederlands sieradenmerk dat met de meest beeldige juweeltjes mijn hartje wist te veroveren. Mijn oog viel vrijwel meteen op de zoete ketting vol Swarovski kristallen. Een item dat zo'n beetje iedere outfit chiquer en meer classy maakt. 
Uiteraard heb ik ook aan jullie gedacht. Degenen die mij namelijk op Facebook volgen (like hier), werden in de gelegenheid gesteld hun stem uit te brengen op het sieraad dat zij in de toekomst graag willen winnen. Zij mochten dus mijn nieuwe giveaway in samenwerking met OOAKjewelz bepalen.....Wordt vervolgd! 
Unique, handmade necklace: OOAKjewelz (visit here)
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook

0 comments:

Post a Comment