Thursday, October 25, 2012

Feelin' blue - Blue knit One Teaspoon sweater

Hi you, 

De warme One Teaspoon sweater heb ik gecombineerd met een simpele, grijze jeans. De jeans (die ik hier ook al droeg) behoort inmiddels tot de broeken der broeken. God, wat zit 'ie goed. Qua schoenen koos ik voor grijze enkellaarsjes. Misschien moeilijk om te geloven, maar ze lopen erg fijn. Het zijn net gympies. Rennen lukt, een sprintje trekken gaat net wat te ver. Ach, gelukkig ben ik meer van het snelwandelen. Voor mij dus geen enkel probleem om de hele dag op deze hakken rond te struinen. Ik heb gekozen voor zilveren accessoires vanwege de zilverkleurige details op de trui. 

Click below to see more photos

Psssst... dit weekend staat er een nieuwe GIVEAWAY online. Nieuwsgierig? Kijk dan hier #Swarovski #Bracelet  
Sweater: One Teaspoon, available at Wear For Love (visit here) / Grey skinny jeans: Zara / Ankle boots: Zara / Spike ring: Seven45 (visit here) / Sunglasses: H&M 
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook

0 comments:

Post a Comment