Saturday, October 27, 2012

Brrrrr it's cold in here - Leather Zara jacket

Hi you, 

Zo'n maand geleden was ik al klaar voor de kou. Ik zag namelijk deze gebreide muts, met pomponnetje, bij de H&M liggen. Schattig toch? Gelukkig is hij niet alleen schattig of grappig, maar is 'ie ook nog eens heel lekker warm. Hij zit vrij strak om het hoofd (heb ik een dik hoofd?), waardoor ook de oren en het voorhoofd goed warm blijven. En dat is hard nodig met een graad of vijf. Jeetje, wat een weersomslag. Wennen geblazen! 
Verder koos ik voor mijn zwarte One Teaspoon short en shirt met twee fashionable dames. Een leren jack eroverheen en een paar zwarte wedges: gaan met die banaan!

Click below to see more photos

* PSSSSTT... dit weekend komt de giveaway in samenwerking met OOAKjewelz online! Win een prachtige, handgemaakte en unieke armband vol Swarovski kristallen en goud #GIVEAWAY
Short: One Teaspoon / Black leather jacket: Zara / Wedges: Zara / Necklace: Hultquist / Cap: H&M / Sunglasses: H&M 
Follow me on TwitterBloglovin' or like my Facebook

0 comments:

Post a Comment