Wednesday, May 2, 2012

Domingo Ayala - unique pieces

Hi you, 

In een van de vele zijstraatjes van Barcelona kwam ik een klein, piepklein winkeltje tegen: Little Paco shop (Carrer del Correther 11, Barcelona). Een authentiek winkeltje vol handgemaakt moois. Vooral de sieraden sprongen bij mij in 't oog. Een combinatie van opvallende kleuren en bijzondere materialen. Ontwerper Domingo Ayala maakt unieke en etnische statement pieces van plastic, metaal, hout en garen. Zelf vind ik de ontwerpen verrassend en vernieuwend. Perfect om een outfit mee te upgraden, als je het mij vraagt. Ik heb een aantal foto's van zijn huidige collectie gemaakt, kleur, kleur en nog eens kleur! 


Click below to see more 

Ph. me // Jewelry from Domingo Ayala
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment