Thursday, May 17, 2012

Studio shirt with front peaks and Snakeskin sheer trousers - Barcelona

Hi you,

Al een tijdje hing deze wijde, doorschijnende broek ongedragen in mijn kast. Het weer was te slecht om de luchtige broek te dragen. Vandaar dat ik hem opgevouwen meenam in mijn koffer in de hoop dat ik hem in Barcelona wel kon dragen. Gelukkig was de twee uur durende reis, het meenemen waard. 
Op de broek draag ik een witte top die je voor kunt knopen. Qua accessoires heb ik gekozen voor twee ringen en een riem (zie hier) die ik als ketting draag. 


Click below to see more
Trousers: Zara (new collection) / Blouse: Zara (new collection) / Necklace: Holala! Plaza / Rings: H&M (New collection) / Sunglasses: H&M (old collection)
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment