Thursday, May 3, 2012

A Stylestalker in Barcelona - Wear For Love

Hi you, 

Voordat ik richting Barcelona vertrok wist ik niet zo goed wat ik mee moest nemen. Het weer was wisselvallig en ik was ook van plan het een en ander in Barcelona te kopen. Kiezen geblazen. 
Vlak voor mijn vertrek ontving ik mijn nieuwe blouse van Stylestalker, gekocht bij Wear For Love (hier). Een blouse van pure kant en afgezet met leer aan de mouwen, de sluitingsrand en de kraag. De blinde knopen en de sluitingsrand zorgen voor een afgewerkt resultaat. Deze moest hoe dan ook mee in de koffer. Niet te warm, niet te koud. Het jasje op de foto heb ik in Barca zelf gekocht. Een opvallende, zomerse kleur die niet mocht ontbreken in mijn koffer terug naar Nederland. 
Blouse: Stylestalker, thanks to Wear For Love (www.wearforlove.nl) / Blazer: Zara 
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment