Thursday, May 10, 2012

Holala! Plaza - El Raval Barcelona

Hi you,


Hoewel ik zelden tot nooit vintage kleding draag, vind ik het wel inspirerend om dat soort winkels binnen te wandelen. In Barcelona bezocht ik Holala! Plaza (Placa de Castella 2, Barcelona). Een immense zaak vol vintage kleding, meubels en boeken. Wauw, wat een prachtige zaak. Het is een belevenis op zich. Holala! Plaza verkoopt alles behalve troep. Merken als Sancho, Yves Saint Laurent, Chanel en Lacoste sieren de winkel. De ideale mogelijkheid om wat unieke stukken op de kop te tikken voor een kleinere prijs. Heel klein zijn de prijzen niet, maar aan het einde van de dag zakken ze behoorlijk. Laatkomers hebben dus geluk. Zelf heb ik een zilverkleurige riem met muntjes gekocht (hier). Het geld was op.. 


Click below to see more

Ph. me // Holala! Plaza Barcelona - El Raval
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment