Tuesday, May 22, 2012

Maxi sheer skirt, denim MET gilet and Fendi ID pendant

Hi you,

Aangezien ik mijn huidskleurige maxi jurk (o.a. hier en hier) vaak draag, besloot ik mijn zinnen te zetten op een rok variant. Tijdens een van de vele bezoekjes aan de Zara in Barcelona viel mijn oog meteen op deze soepel vallende lange rok. Hij ging right away met me mee naar de kassa. Gisteren was het tijd om mijn nieuwe aankoopje aan te trekken. Op de rok draag ik een basic grijs shirt met dropped armholes en een spijkergilet van MET. De (vieze) All Stars zorgen ervoor dat de outfit wat "sportiever" is. 


Click below to see more
Maxi skirt: Zara (new collection) / Shirt: H&M Trend / Denim gilet: MET / Shoes: All Stars (Converse) / Bandana: market - Barcelona / Sunglasses: H&M / Ring: Soho Hearts / Necklace: Fendi ID pendant
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook


0 comments:

Post a Comment