Saturday, April 28, 2012

I'm in love with Chinatown - Outfit

Hi you, 

Ieder jaar weer breng ik een bezoekje aan de buurt El Raval (Chinatown). De buurt wordt gekenmerkt door de smalle straten en torenhoge gebouwen. En hoewel El Raval vroeger bekend stond om prostitutie en criminaliteit is het inmiddels een van de hipste buurten van Barcelona. Er zijn tegenwoordig veel hippe eettentjes en winkels te vinden (waaronder Holala!, vintage). De sfeer is goed, wat mij betreft een echte aanrader. Voor een dag vol wandelen koos ik voor mijn comfortabele Ash boots. De hakken heb ik thuis gelaten. Verder draag ik een zwarte short van One Teaspoon die ik heb gescoord bij Wear For Love (www.wearforlove.nl) en een basic shirt. De riem heb ik vandaag gekocht. Hij is trouwens multifunctioneel aangezien ik hem ook als ketting kan dragen. Handig toch? 

Click below to see more
Short: One Teaspoon, thanks to Wear For Love (www.wearforlove.nl) / Shirt: Zara / Scarf: unknown / Belt: Holala! / Boots: Ash / Bag: Zara / Sunglasses: H&M 
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment