Friday, May 4, 2012

Fantasy Zara cardigan & Stylestalker blouse

Hi you,

Mijn nieuwe Stylestalker blouse (via Wear For Love) heb ik gecombineerd met een oranje blazer, zijden slangenprint rok en wedges bij gebrek aan pumps. Ik ben namelijk niet in staat heel Barcelona af te struinen op mega palen. Nee, dat is niets voor mij. Dat gaat hem niet worden. Geef mij maar Ash boots, All Stars en voor een avondje deze wedges. De zijden rok is echt een gouden aanwinst geweest zo'n vier jaar geleden. Ik kocht hem voor 20 euro en draag hem telkens weer met veel plezier. 


Click below to see more
Skirt: Zara (old) / Blazer: Zara Barcelona (new collection) / Blouse: Stylestalker (new collection), thanks to Wear For Love (www.wearforlove.nl) / Wedges: Zara (old) Sunglasses: H&M (old) / Bracelets: H&M (new collection)
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook


0 comments:

Post a Comment