Tuesday, May 8, 2012

Barcelona Beach - Topshop dip dye short and boyfriend shirt

Hi you,

Met een strakblauwe lucht en een stralende zon besloten we richting de haven te gaan om lekker langs het strand te wandelen en heerlijk uit te waaien. De bikini heb ik thuis gelaten, dus het bleef bij een dip dye short en shirt van mijn vriendje (ook al Zara verslaafd). En aangezien ik zijn shirt prima pas, moet ik mezelf dringend afvragen of dit wel een goed teken is. Hoe dan ook, wij hebben ons goed vermaakt aan het strand. Later op de dag hebben we fietsen gehuurd om wat mooie plekjes te bekijken. Wat een prachtstad! 


Click below to see more
Short: Topshop Barcelona (new collection) / Shirt: Zara men / Shoes: Converse All Stars / Jewelry: Ettika and Chelsea Jewelz (www.chelseajewelz.com) / Bandana: market Barcelona
Follow me on TwitterBloglovin' and Facebook

0 comments:

Post a Comment