Friday, February 15, 2013

Leather biker jacket

Hi you, 

Dat Zara telkens weer met het perfecte leren jasje op de proppen komt, blijft mijn portemonnee vervelend vinden. Ik daarentegen geniet er met volle teugen van. Het is puur genieten om al die lonkende stoere jassen van de Spaanse modeketen voorbij te zien komen. Gelukkig kost kijken geen geld. En hoewel dit laatste aardig gezegd is, komt er bij mij in de praktijk weinig van terecht. Gevoel van herkenning? Niet gek dus dat ik uiteindelijk, naar lang zwijmelen, toch besloot het jasje mee naar huis te nemen. Wel met korting. Fikse korting. Ik combineerde het biker jasje met een vuurrood jurkje (shop hier) met ronde hals, verkrijbaar bij Wear For Love. Verder ging ik voor een paar flinke hakken, een boho clutch, zwarte hoed en twee lange kettingen. 
Click below to see more photos
 Black leather biker jacket: Zara / Red dress: NIKKIE, available at Wear For Love (shop here) / Hat: de Bijenkorf / Red leather heels: Zara / Boho clutch: Antik Batik, thanks to Zalando
Follow me on Instagram (username: evafloor) / Twitter or LIKE my Facebook Page

0 comments:

Post a Comment