Monday, February 4, 2013

Empire Maxi Skirt by NIKKIE - Nikkie Plessen

Hi you,

Met deze temperaturen neig ik vooral naar een dikke trui en stoere jeans of (fake) leren legging (zie hier) gecombineerd met een stevige stapper. Snel samengesteld en comfortabel. Gisteren was het tijd voor wat anders. Iets heel anders. 
Ik liet de truien en broeken voor wat ze waren en koos voor de donkerblauwe, gevoerde maxi rok van NIKKIE (shop hier). Ontworpen door Nikkie Plessen. De zwierige rok valt ontzettend mooi en is zowel te combineren met een elegante sandaal (boho?) als een hoge hak. Ik koos voor dit laatste. Door de hak ben ik zo'n tien centimeter langer waardoor de rok als gegoten valt. Precies tot aan de grond. 
Als top koos ik voor een basic shirt van de H&M met daarop een pailletten blazer van Zara. Verder was er nog plaats voor een riem, een hoed, een subtiele ketting en jawel, de buideltas. Ready to goohooo. 

Click below to see more photos 
Empire Maxi Skirt Navy: NIKKIE, available at Wear For Love (here) / Boho belt, purse, leather heels, fedora hat and sequin jacket: Zara / ID coin/pendant: Fendi 
Follow me on Instagram (username: evafloor) / Twitter or LIKE my Facebook Page

0 comments:

Post a Comment