Friday, February 8, 2013

One Teaspoon and Karma of Charme

Hi you,

We zijn geen beste maatjes. De jeans en ik. We hebben geen hekel aan elkaar, maar van "houden van" is meestal ook geen sprake. 'T is waarschijnlijk een haat-liefde verhouding. Deze keer was er sprake van liefde. Liefde op het eerste gezicht mag ik wel zeggen. In de showroom van Wear For Love trok de jeans van One Teaspoon mijn aandacht. De ripped jeans heeft voor mij de perfecte wassing en is daarnaast voorzien van studs. Zowel op de voor- als achterkant. 
Hoewel ik de boyfriend jeans graag met een paar killer heels had willen combineren (zoals met deze of deze), vond ik het met dit weer beter om voor een Karma of Charme te gaan. De hakken houd je nog te goed van mij. Beloofd!   
Boyfriend jeans: One Teaspoon, available at Wear For Love (shop here) / Leather boots with studs: Karma of Charme (Stra 1)
Follow me on Instagram (username: evafloor) / Twitter or LIKE my Facebook Page

0 comments:

Post a Comment