Saturday, February 9, 2013

If I was your boyfriend - One Teaspoon jeans

Hi you,


De stoere boyfriend jeans (shop hier) heb ik gecombineerd met een vrouwelijke en klassieke blazer van Patrizia Pepe. De blazer, die ik afgelopen najaar kocht, is nog altijd favoriet. Ik ben ‘r dol op. Helaas moet ik ‘m naar de stomerij brengen, waardoor ik hem een tijdje (lees: een halve week) zal moeten missen. Het vooruitzicht is gelukkig fijn; een brandschoon jasje.
Onder mijn Patrizia Pepe draag ik een grijs shirt van H&M Trend. Een kleurtje had uiteraard ook gekund, het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat. Verder heb ik gekozen voor leren Karma of Charme laarzen, een hoed en twee subtiele zilverkleurige ringetjes. Voilá.

Click below to see more photos

 
Boyfriend jeans: One Teaspoon, available at Wear For Love (shop here) / Blazer: Patrizia Pepe / Top: H&M Trend / Leather boots with studs: Karma of Charme (Stra 1) / Studded hat: Zara 
Follow me on Instagram (username: evafloor) / Twitter or LIKE my Facebook Page


0 comments:

Post a Comment